Politică de confidențialitate
Cine suntem?
Confidenţialitatea datelor tale cu caracter personal este importantă pentru noi. Acest angajament de respectare a confidențialității îţi explică ce date cu caracter personal colectează Affinity Life Care de la dumneavoastră, prin intermediul interacţiunilor noastre şi modul în care utilizăm datele respective.
Ce sunt datele cu caracter personal?
Prin „date personale” se denumesc informaţiile unice individuale privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”), referitoare la nume, adresă, Cod Numeric Personal, IP sau număr de telefon, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
De fiecare dată când solicitam datele dumneavoastra personale, o să vă explicăm scopul pentru care ne sunt necesare, unde păstrăm datele tale și cine are acces la acestea. Oricând doriți, vă punem la dispoziție informațiile pe care le deținem despre dumneavoastră și, bineînțeles, le vom șterge dacă ne solicitați acest lucru.
Ce date personale colectăm și de ce
Colectăm date cu caracter personal pentru a putea răspunde cu succes solicitărilor dumneavoastră. Furnizați unele din aceste date direct, de exemplu, atunci când ne scrieți un mesaj prin intermediul formularului de contact sau, indirect, date de identificare prin adresa dumneavoastra de IP. Noi nu folosim adresa dumneavoastră de IP pentru a vă identifica, dar aceasta este stocată în momentul în care accesați site-ul nostru – în principal din motive de securitate.
Aveți dreptul de a solicita ștergerea IP-ului!
În funcție de interacțiunile pe care le aveți cu site-ul nostru, datele cu caracter personal pe care le colectăm sunt următoarele:
- Nume și prenume – pentru identificare
- Adresa de email – pentru comunicare
- Număr de telefon – pentru comunicare
- Mesaj – Câmp în care ne puteți expune problema sau întrebarea dumneavoastră
Datele cu caracter personal solicitate în momentul transmiterii mesajului sunt folosite doar pentru a putea lua legătura cu dumneavoastră și pentru a răspunde cererii în cauză. Ulterior vor fi solicitate și date prevăzute de codul fiscal, pentru facturarea serviciilor prestate, dacă este cazul.
Date transmise involuntar, atunci când interactionezi cu website-ul nostru:
- Adresa IP – atunci când vizitați site-ul nostru, adresa IP este înregistrată. Însă noi NU folosim adresa de IP pentru a vă identifica sau în alte scopuri.
- Sistemul de operare, browserul, activitatea de navigare și alte informații despre modul în care ați interactionati cu site-ul. Putem colecta aceste informații prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare.
Care este temeiul legal pentru prelucrarea acestor date?
Pentru datele pe care ni le oferiți în mod voluntar (nume, prenume, telefon, adresa de email) temeiul legal este acela de a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b și c din Regulamentul (UE) 679/2016).
Folosim datele pentru a emite factura fiscală, dacă este cazul. În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimțământul. Odată cu accesarea site-ului și selectarea opțiunii Da / De acord, îți dai în mod valabil consimțământul asupra prelucrării.
Care este scopul colectarii datelor și cum folosim informațiile tale personale?
Puteți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când vi se solicită furnizarea de date cu caracter personal, aveți dreptul să refuzați.
Numele și prenumele
- Cum și la ce folosim numele și prenumele?
- Contactul cu persoana vizată
- Detectarea și prevenirea fraudelor
- De ce folosim numele și prenumele?
- Este necesar să ne furnizati anumite date personale pentru a putea începe comunicarea în vederea incheierii unui contract.
- Pentru a preveni folosirea datelor persoanei vizate de către alți utilizatori, este necesar să trimitem mailuri pentru a se confirma identitatea.
Informații despre telefon, laptop sau tabletă și despre cum folosești site-ul
Informațiile pe care ni le oferiți când navigați pe site-ul nostru, inclusiv adresa IP și tipul dispozitivului. Totodată, salvăm informații despre modul în care folosiți site-ul.
- Cum folosim informațiile despre telefonul, laptopul sau tableta ta și despre cum folosești siteul?
- Îmbunătățim experiența pe site, oferind versiunea cel mai bine adaptată dispozitivului tău.
- Protejăm site-ul
- De ce folosim informațiile despre telefonul, laptopul sau tableta ta și despre cum folosești site-ul ?
- Oferirea celei mai bune experiențe de navigare pe site.
- Pentru a preveni și detecta fraudele împotriva dumneavoastră sau a site-ului nostru. Pentru a putea asigura confidențialitatea datelor.
Nu aveți obligația să ne oferi niciuna din informațiile de mai sus!
Perioada de retenție a datelor
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar numai până la momentul în care hotărăști să-ți dezactivezi contul de utilizator. În cazul în care ti-am emis o factura, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii.
Cu cine partajăm datele cu caracter personal?
Nu vom dezvălui aceste date către terțe părți pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimțământul persoanei vizate.
Totuși, este posibil să dezvăluim unele date cu caracter personal către următoarele entități:
- Furnizori de servicii. Putem dezvălui informațiile tale altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare, companiilor care se ocupă de mentenanța website-ului sau care trimit e-mailuri în numele nostru.
- Aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită, pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu caracter personal. Aceste entități au o capacitate limitată de a utiliza informațiile tale în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii;
- Informațiile oferite de persoana vizată ce conțin date de identificare pot fi folosite în scopul întocmirii documentelor de angajare și a altor documente ce vizează exclusiv relațiile de muncă sau pentru comunicări comerciale sau răspunsuri la solicitările trimise de aceasta, iar în cazul unor solicitări legitime, vor fi transmise către autoritățile statului: Inspectoratul Teritorial de Muncă, Agenția pentru ocuparea Forțelor de Muncă, Autorități Judecătorești, altor părți cu consimțământul sau la instrucțiunile persoanei vizate. În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de confidentialitate, este posibil să transmitem informațiile terților, în baza consimțământului liber exprimat.
Ce drepturi aveți în calitate de persoana vizată?
Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16 alineatul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal.
Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:
- dreptul la informare și acces
- dreptul de intervenție asupra datelor
- dreptul la rectificare; dreptul la ștergerea datelor
- dreptul la restricționarea prelucrării
- dreptul la portabilitatea datelor
- dreptul de opoziție și procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri
- dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro)
Dacă:
- vreți să aflați mai multe detalii despre informațiile din aceasta pagină
- vreți să nu mai folosim informațiile pe care le avem despre dumneavoastră
- vreți să vă exercitați oricare din drepturile enumerate mai sus
- sau dacă aveți o plângere la adresa noastră
vă rugăm să ne comunicați solicitarea la adresa de email office@affinitylifecare.ro.
Vă puteți opune oricând și fără justificare prelucrării datelor dumneavoastră personale în scop de marketing direct, prin trasmiterea către Affinity Life Care a unui e-mail sau ne poți trimite pe adresa poștală o solicitare scrisă, datată și semnată în acest sens. În acest caz, solicitarea va fi înaintată către departamentul specializat al Affinity Life Care. Este posibil să primiți un mesaj prin care se confirma că opțiunea a fost notată, precum și orice alte informații necesare, după caz.
Va multumim!